Pistike viccújság

Pistike

GYÓGYSZER NÁSZÉJSZAKÁRA

2021. február 17. - Pistike

 

Az öreg Kovács elmegy az orvoshoz, és arra kéri, hogy adjon neki valami jó gyógyszert, amivel az aranylakodalma utáni éjszakát a nászéjszakához hasonlóvá teheti. Az orvos fölír valamit, az öreg kiváltja. Kétféle doboz gyógyszert kapott: aranydobozban az egyik, ezüstben a másik. Az aranydobozos - tudatja a felirat - az asszonyé, az ezüst a férfié. Eltelik az éjszaka, s legközelebb megkérdezi az orvos:
- Nos, Kovács bácsi, hogy sikerült a nászéjszaka?
- Jaj, doktor úr, jobb nem beszélni róla. Vittem haza a gyógyszert, s azon gondolkoztam, hogy mindig az asszony kapta a jobb ajándékot, s lám, most is az övé az aranydoboz, az enyém meg az ezüst. Gondoltam, most az egyszer nem így lesz, és elcseréltem a dobozokat.
- Atyaisten! És mi történt?
- Rettenetes volt, doktor úr! A feleségemnek megmerevedett a két lába, nekem pedig egész éjjel tátva maradt a szám.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistike.blog.hu/api/trackback/id/tr4016429992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása